Article

Article title PREMISES AGENCY MARKETING ACTIVITY MANAGEMENT: CONCEPTUAL APPROACH AND TECHNOLOGIES ELEMENTS
Authors M.V. Panichkina, O.V. Korvyakov
Section SECTION I. HUMANITARIAN TECHNOLOGIES IN MANAGEMENT
Month, Year 10, 2008 @en
Index UDC 338(075.8)
DOI
Abstract In condition dynamic changing processes on the market real services important forming competitiveness agency to premises follows to consider marketing activity management, which defines the most further activity and development agency to premises, serves the central to qualitative satisfaction of requirements client, promotes increasing organizations image on the market service data. In given work is considered conceptual approach and using element technology for increasing of efficiency to marketing activity premise agency.

Download PDF

Keywords marketing activity management, premises agency, production to models of the market behavior premises agency, development to marketing strategy premises agency, analysis of the internal ambience premises agency, study of the competitive ambience premises agency.
References 1. Сидоркин А.Б. Прогнозы жилищного строительства // «Таганрогская правда» № 153 от 11.09.2007.
2. Балабанов И.Т. Операции с недвижимостью в России. – М.: Финансы и статистика, 2004.
3. Мягков В.Н., Платонова Е.А. Основные методы оценки рыночной стоимости объектов недвижимости. – С-Пб., 2004.
4. Оценка объектов недвижимости: теоретические и практические аспекты / Под ред. проф. Григорьева В.В. – М.: Инфра, 2003.
5. Тепман Л.Н. Оценка недвижимости. Под ред. проф. Швандара В.А. – М.: Юнити-дана, 2002.
6. Нерсесьян М.А. Маркетинг на рынке недвижимости. – Киев: Наука, 2004.
7. Степанова О.Н. Управление маркетинговой деятельностью физкультурно-оздоровительных организаций. – М.: «Пед. университет». 2005.
8. Сивкова Л.А. Недвижимость: маркетинг, оценка. – М., Бизнес-инфо, 2005.

Comments are closed.